Tietoa meistä

Luomme ja ylläpidämme yhteyksiä konserttiyleisön ja Tampere Filharmonian välillä sekä tuemme orkesterin toimintaa. Vuosien varrella olemme tukeneet taloudellisesti sekä orkesterin hankkeita että muusikoita monin tavoin, muun muassa avustamalla soitinhankintoja, muusikoiden omien konserttien järjestämistä ja jatkokoulutusta sekä orkesterin kiertueita. Jäsenilloissamme vierailee kapellimestareita, solisteja, orkesterilaisia ja muita mielenkiintoisia henkilöitä. Lisäksi järjestämme esimerkiksi musiikkimatkoja. Yhdistyksellämme on myyntipiste Tampere-talon toisessa kerroksessa Tampere Filharmonian kausikorttikonserttien yhteydessä.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.